Körsbärsblom

Det är så vackert med körsbärsträden nu!
 
Vi har en massa fina träd i centrum. 
 
Nu krånglar blogg.se lite och vill inte ladda upp flera bilder, så jag testar väl att lägga ut det här så länge. 
 
Ur dagboken 910502: Vi slutade halv tre men jag väntade på att min bil skulle gå halv fyra. Gick på nya Wienarn och köpte en biskvi. Bilen hade fått punktering och det gick inte att sätta in en dammsugare i cigarettändaren. 
 
(Jag vet inte vilken "min bil" var och varför jag skulle vänta, när det tog tjugo minuter att gå hem.)
 
 

Kommentarer
Postat av: znogge

Visst är blomningen vacker!

Svar: Ja, nu är det en fin tid!
Ylva

2021-05-02 @ 21:18:36
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Ett vackert träd! Fast synd att bloggen ska krångla så dant...

Det var verkligen inte så smart att vänta på en bil med punktering. Sen ser jag framför mig hur du försöker trycka in en sån där punchrulle i tändaruttaget, men jag antar att det kanske var städning av bilen på gång. Ännu en anledning till att du borde ha promenerat dom där 20 minuterna... ;-)

Svar: Ja, trädet är fantastiskt men det var inte ens det jag skulle skriva om, så nu har jag bilder till idag i stället.

Haha, det hade varit snyggt att pressa in en punchrulle i ciggtändaren. :-)
Ylva

2021-05-03 @ 10:03:43
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Lena i Wales och Spanien

Så härligt när körsbärsträden blommar.
Hoppas bloggstrulet ordnar sig. Inte roligt.
Ha det bra!

Svar: Ja, de är otroligt vackra! Nu verkar bloggen ha lugnat ned sig. Trevlig kväll!
Ylva

2021-05-03 @ 13:13:35
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Här uppe har dom inte börjat blomma än, vi får hålla ut :)

Svar: Jag har sett väldigt fina bilder från Kungsan, men det kanske är tidigare i Stockholm. Håll ut - håll avstånd.
Ylva

2021-05-03 @ 13:23:16
Postat av: Josefin

åh så fint när det börjar blomma 😍

Svar: Visst är det underbart!
Ylva

2021-05-03 @ 14:09:49
URL: http://jossanamigo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0