Dagens motion

En av mina favoritcykelrundor är ju till Ljungbystopp, vårt köpcenter. 
 
Jag cyklade till Elgiganten och köpte nya hörlurar och till Max för att prova den tillfälliga Lyxshaken Salted caramel n´ cookies, som var god. 
 
Det här är så nära jag kommer Friskis & Svettis...
 
Sedan tog jag äntligen upp stolarna till bordet på vår balkong som är fantastisk när det är sol. Om det är fint brukar vi och för sig vara i stugan, men är jag hemma hänger jag här. 
 
Solstolen tog jag ut den 14 februari, när det var sol och man kunde sitta där med täckjacka. 
 
Ur dagboken 910528: Åkte till posten och hämtade ett paket från Ellos. Precis när jag förfalskat mammas namnteckning kom hon in och skulle hämta ett annat paket. 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Den där såg farligt god ut :D
Solstolar i all ära men inte ens jag hade släpat ut den i snön så du måste vara tapper ;-)

Svar: Mmm, gott! Det kändes som att det var första gången jag såg solen på ett halvår så jag var desperat!
Ylva

2021-05-28 @ 18:49:15
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Det var en rejäl motion det :-D Att titta på friskis & svettis är ungefär så nära som jag kommer också, fast här heter dom nåt annat.
Vilken fin balkong ni har! Stolarna ser ut som våra som vi inhandlade på Jysk :-)

Ooops! Busted... :-D

Svar: Det känns ändå bättre att cykla till Max än att åka bil, men jag förtjänar goda saker väldigt lätt... :-) Jag minns inte var vi köpte stolarna, men de är bekväma med lite högre ryggstöd och olika positioner.
Ylva

2021-05-29 @ 09:22:05
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Lena i Wales och Spanien

Salted caramel, min favoritsmak på glass. Kan äta nästan hur mycket som helst.
Njut av solen och värmen!

Svar: Salted caramel är väldigt gott! Jag brukar också välja det. Ha det bra!
Ylva

2021-05-29 @ 18:24:21
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0