Fulväder

Det är så tråkigt med regnet!
 
Det blir alltid stora pölar utanför vårt hus när det regnar. 
 
Jag tittar efter trevligare bilder.
Här är en fin trädgård i Hedemora som jag och mamma gick förbi precis innan det började regna. 
 
En av våra hönor som spatserade runt i trädgården utanför stugan en solig dag. 
 
Ur dagboken 910525: Gick upp lite före halv ett. Lyssnade på Tracks och bakade bullar till musikens dag. Det skulle bli hundra men som man kan vänta sig när jag är framme i farten blev det inte riktigt så många. Däremot blev de stora. 

Kommentarer
Postat av: znogge

Det har verkligen varit hur tråkigt väder som helst i dag och det lär visst fortsätta ett par dagar till. Var är försommarvärmen?

Svar: Det har varit fruktansvärt kallt och rått! Det ryktas om +20 på lördag men det tror jag när jag ser det.
Ylva

2021-05-25 @ 21:15:14
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Visst är det trist när det regnar! Fast i ärlighetens namn så tycker jag att era pölar ser lite ynkliga ut, så här kan det se ut här när det regnat en skvätt:

https://www.youtube.com/watch?v=MFkNQH50zcQ&t=3s

:-D

Härliga bilder där det inte är fulväder :-)

Du var duktig på att sova ut ordentligt förr om åren ;-)

Svar: Om jag sätter våra pölar i perspektiv med det där brunvattnet får jag vara glad. Tack! :-) Jag är fascinerad över hur jag kunde gå upp åtta på vardagar och halv ett på helger. Nu kan jag inte sova till eftermiddagen även om jag är trött.
Ylva

2021-05-26 @ 09:26:53
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0