Koziol

Jag tycker om märket Koziol som gör roliga saker i plast. 
 
Jag har en knäckelåda, en tandpetarhållare och en tejphållare. De brukar vara ganska dyra på Önska och liknande butiker. 
 
Av någon anledning har jag trott att det är ett italienskt märke, men det är tyskt och ibland har Lidl deras produkter billigt och idag köpte jag en vikbar skärbräda. 
 
Ur dagboken 910504: Jag var hos Tina och tittade på melodifestivalen. Sverige är ett stolt land nu. Carola vann och Sverige vann hockey-VM 2-1 mot Kanada. 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Har aldrig hört talas om Koziol tror jag, eller så har jag glömt... Men grejerna ser fina ut i alla fall :-)

Åhå! Det var "idag" eller åtminstone "igår" för 30 år sen som hon vann, Carola. Minns det så väl :-)

Svar: Möjligen har jag skrivit om märket tidigare, men varken du eller jag är ju särskilt intresserade av köksgöra... ;-) Jag har aldrig gillat Carola, men man har ju inte kunnat undgå henne.
Ylva

2021-05-05 @ 09:22:07
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Lena i Wales och Spanien

Kul grejer, men har inte hört talas om märket tidigare.
Trevlig dag!

Svar: Jag upptäckte det för länge sedan, men nu har de även börjat göra saker i miljövänligare material. Ha det bra!
Ylva

2021-05-05 @ 10:14:34
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0