Kvänjarp

Idag tog jag en ny cykelrunda. 
 
När jag hade cyklat uppåt i två km hittade jag denna fina beach shop långt från någon strand. 
 
Jag kom till byn Kvänjarp och gården Höslänga, som jag går förbi ibland, och där har de fött upp en duktig travhäst som heter Harry Haythrow, det här kanske kan bli en efterföljare. 
 
Pepparkakshuset var till salu för några år sedan. Det är så gulligt! 
 
Ur dagboken 910531: Vi spelade brännboll med ölburkar som koner och tände en brasa. En kille i åttan tyckte visst att det var kul att utforska mina trasiga jeans. 

Kommentarer
Postat av: znogge

Det var en söt liten beach shop men kanske ett något udda läge...

Svar: Jag undrar vad hon säljer. :-)
Ylva

2021-05-31 @ 21:16:15
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Kanske säljer hon stränder där i sin gulliga lilla shop? ;-)
Gulligt föl och gulligt hus också - en gullig liten tur du gjorde :-)

En kille som utforskar trasiga jeans lät lite läskigt...

Svar: Ja, jag får fråga nästa gång om jag kan köpa mig en strand! Jag cyklade sammanlagt två mil igår och är mycket nöjd. Jag minns inte alls den killen så det gick nog inte så långt med mina jeans... ;-)
Ylva

2021-06-01 @ 10:13:34
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: lisa

Vad sött det är pepparkakshuset. Vilken snickarglädje :)
Men gud så söt fölet är. Helt underbar <3
Haha man undrar vad historien bakom den där beachshopen är :)
Ha en fin tisdag kram

Svar: Jag har alltid gillat pepparkakshuset. <3 Visst är fölet ljuvligt sött! Ja, jag undrar hur man kom på att man skulle ha en beach shop där! Kram!
Ylva

2021-06-01 @ 13:39:33
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se
Postat av: Gunila

spännande med beachshop så där hux flux :)

Svar: Haha! Ja, det var oväntat! :-)
Ylva

2021-06-01 @ 16:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0