Pynt

Nu ska man ju inte ha äkta fjädrar i påskriset, men det här piggade ändå upp. 
 
Varför inte låta dem sitta kvar?
 
 
Jag vet inte vem som bor här men blir glad när jag går förbi. Trädgården ligger ut mot en stor väg så att alla kan få se de söta badflickorna och keramikpumpan, eller vad den nu är gjord av. 
 
En maskrosexplosion bredvid en gammal banvall. 
 
Ur dagboken 910512: Emma kom hit och tittade på en gala för kurderna. Den håller på till klockan två inatt så jag ska inte se hela. 
 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Tja... Påskfjädrarna matchar ju påskliljorna i alla fall ;-) Fina badflickor!

Klokt tänkt där att gå och lägga dig i tid. Duktig flicka! :-D

Svar: Klokt och klokt, det kanske var en artontimmarsgala... ;-)
Ylva

2021-05-13 @ 09:34:26
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Znogge

Vilka fina badflickor som definitivt piggar upp i rabatten!

Svar: Även fast jag inte gillar trädgårdspynt så mycket, så kan det vara kul hos andra och badflickor är trevligt. :-)
Ylva

2021-05-13 @ 10:04:57
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: lisa

Vilken cool rabatt med badflickor mm. :)
Jo maskrosorna frodas verkligen nu, speciellt i vår gräsmatta :)

Kram

Svar: Visst är den söt! Vi har inte så mycket maskrosor i gräsmattan, eller så tar robotgräsklipparen dem, jag är inte ute i trädgården så ofta. ;-) Kram!
Ylva

2021-05-13 @ 17:11:34
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0