Stadssjön och Café Wahlman

Eftersom jag bara är hemma i Hedemora några dagar om året brukar jag hitta små projekt som jag vill göra där. 
 
Det är kul med gång på spång så vi åkte till Stadssjön även fast det regnade. 
 
Jag som var så sugen på att gå ut i energiskogen! 
 
Jag och mamma gick på Café Wahlman som ligger i världens gulligaste hus från 1700-talet OCH har gott fika. 
 
Ur dagboken 910515: Mattedag minsann. Först 120 minuters matteprov och inte slapp vi dubbeltimmen sen för det. Pesten! 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Är man bara hemma ett par dagar så kan inte vädret styra. Lät som en god och bra dag helt enkelt :D

Svar: Precis! Som tur var slutade det regna så det gick bra att promenera och det är ju så man umgås nu för tiden.
Ylva

2021-05-15 @ 16:50:24
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: lisa

Vilket gulligt hus cafét ligger i. Vilken fin spång, lång också. :)
Synd att ni inte kunde besöka energiskogen.
Vad är det egentligen och varför vattnar man med avloppsvatten?
Ha en fin fortsättning på lördagen :)
Kram

Svar: Wahlman och Stadssjön har inte funnits så länge och det är kul att det händer lite nytt i min lilla hemstad. Vet du inte vad energiskog är? Det får du googla. Den är ful och man vill inte alls gå in där... Kram!
Ylva

2021-05-15 @ 17:22:08
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se
Postat av: Gunilla

Det går att promenera även i regn :)

Svar: Ja, och sedan slutade det regna och var trevligt att gå. :-)
Ylva

2021-05-15 @ 17:59:12
Postat av: Ama de casa

Vilken fin gångspång! Lite synd på vädret bara... Himla gulligt café :-)

Efter den pärsen antar jag att du var helt matt(e) ;-)

Svar: Det slutade regna och vi gick drygt 7 km, bra gjort och då har man förtjänat fika! :-) Jag var nog både matt och sur...
Ylva

2021-05-16 @ 09:50:18
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Martin

Det var ju skit att ni inte fick gå i energiskogen. Nu är ju inte jag esoteriskt lagd, så jag tror varken på energiskog eller energistenar.

Svar: Jag tror inte att man får så mycket energi där, men jag lovar att rapportera om jag busar och går in i skogen.
Ylva

2021-05-18 @ 20:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0