Pubrunda i Växjö

Min Göteborgsvän har varit på besök i helgen och igår gjorde vi en rejäl pubrunda i Växjö. 
 
Vi började med att fika på Top Notch Bakery. 
 
Den nya irländska puben Slainte.
 
En jordgubbsdrink på Chapter House.
 
De har en välkomstgris på Pinchos. 
 
En drink på Villa De Luxe.
 
Middag på 4 krogar vid sjön. 
 
Det blev en drink på Bishops.
 
Och en drink på Knock ´em down innan vi tog bussen hem vid elva, mycket bra runda! Se flera bilder här:
 
Ur dagboken 911114: Allting är fortfarande segt. Jag har ont i halsen och mår inte alls bra men jag har tappert varit i skolan ändå. Karin är däremot sjuk så jag hade privatlektion idag. 
 
(Vi var bara två som hade allmän språkvetenskap.)

Kommentarer
Postat av: Znogge

En trevlig helkväll alltså :D

Svar: Vi är mycket nöjda! Det finns många roliga ställen med korta avstånd (som man kan hålla...) i Växjö.
Ylva

2021-11-14 @ 21:32:51
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Det var verkligen en rejäl pubrunda - trevligt! :-)

Det var tider det. Då när man kunde vara tapper och gå till skolan fastän man hade förkylningssymptom och inte mådde bra...

Svar: Vi var själva imponerade över hur mycket vi orkade med, ett uppdämt behov. :-)Jag tänkte också på att det lät illa att gå till skolan fast jag var sjuk...
Ylva

2021-11-15 @ 09:50:02
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Ami

Det lät som en trevlig kväll!

Svar: Ja, vi började klockan tre så att vi kunde åka hem tidigt. :-)
Ylva

2021-11-15 @ 17:54:37
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0