Stickad klänning och Pinchos

Jag är ett geni! 
 
Nu är det inne med stickade klänningar igen (det tycker jag att de säger varje år) och jag blev sugen på att köpa en ny. 
 
För att det inte ska se ut som en pyjamas när jag har tights och T-shirt under har jag min träningskjol också så att jag kan ta av klänningen om det blir för varmt (och hemma blir det tofflor). 
 
Ikväll åt vi med vänner på Pinchos, jättegott!
 
De hade fortfarande läskigt pynt. 
 
Ur dagboken 911105: Det blev en tråkig träning. Teresa slog upp en boll i mitt ansikte så att jag trodde jag skulle få näsblod. 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Verkligen ett genidrag! Maten där på Pinchos såg väldigt smarrig ut :-)

Att få en boll i nyllet är verkligen inte kul...

Svar: I alla fall är jag unik med mina stickade tights, träningskjolen och ulltofflorna. :-) Det var riktigt gott på Pinchos! Nej, att få en boll i ansiktet är obehagligt och volleybollar är hårda!
Ylva

2021-11-06 @ 09:28:28
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Znogge

Stickade klänningar är sköna. Jag tittade på en på Lindex igår men insåg att den bestod till 15% av ull och då går det bara inte.

Trevligt att äta ut!

Svar: Lindex brukar ha fina stickade klänningar, jag tittade på en som är vit men det funkar ju inte heller... Jag fyndade min på Lidl. Jätteroligt att gå ut och äta med vänner!
Ylva

2021-11-06 @ 10:15:20
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0