Vägarbeten

Det danska företaget Barslund har gått i konkurs och det är väldigt dåligt för oss som bor vid E4:an för de har totalentreprenad på att bygga om sträckan Ljungby-Värnamo till motorväg. 
 
Ett annat vägarbete är ännu närmare oss. 
 
Nu är vägen helt avspärrad in mot centrum och som tur är cyklar jag jämt. 
 
Ur dagboken 911123: Vi kom hem vid ett inatt så jag har inte sovit så mycket. Det blev lite för vått igår, som Mauro säger. Jag gick och skrek och klängde på alla. 
 
(Jag hade varit på skolans bad taste-fest kvällen innan. Sedan åkte vi till Sundsvall och spelade match, det var jobbigt...)

Kommentarer
Postat av: znogge

Aj då, det var inte bra. Hoppas att någon annan kan färdigställa arbetet.

Svar: Ja, nu blir det ännu mer försenat. Varna dottern och säg att de ska försöka ta någon annan väg om de ska till Värnamo.
Ylva

2021-11-23 @ 22:06:26
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Aj, aj, aj... Även jag hoppas att nån annan tar över det hela.

Det lät lite som du snarare var på en bad behavior-fest... ;-)

Svar: Ja, nu blev det som med Sveriges regering...
Haha, det låter som en spännande fest! Det kanske är det vi ska ha för att fira när coronan är över. :-)
Ylva

2021-11-24 @ 10:23:08
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0