Flera skyltar

Jag var ute på skyltpromenad idag igen. 
 
Blabla...
 
Det räckte inte med rasriskskylten så de var tvungna att säga att vägen är avstängd! 
 
Insikten ligger nära äldreboendet Åsikten. 
 
Sjöriket och seabreeze låter fint, men vägen leder bara in på en parkering långt från vattnet. Sjöriket är hemtjänst och Seabreeze säljer seafood. 
 
Ur dagboken 911014: Jag skippar träningen idag. Jag ska plugga tyska. Håller på med en massa papper jag fick av mamma. Sen kan man alltid titta på TV. Jakob Dahlin har dött, troligen av AIDS. 

Kommentarer
Postat av: znogge

"Sjöriket" lät väldigt tilltalande men det var synd att det inte är mer än en parkering.

Svar: Visst låter Sjöriket fint! Vad jag har hört så är det en bra privat hemtjänst.
Ylva

2021-10-14 @ 21:44:18
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Tack för ännu fler braiga skyltar :-D

Oktober -91 var vi ute på långresa (kollade i bildarkivet, den resan gick av stapeln i Asien) och missade helt när Jacob Dahlin dog, det fick vi veta senare när vi såg nyårskrönikan på TV. Man var liksom inte lika uppkopplad och kunde hålla koll på den tiden :-)

Svar: Skyltar är kul! :-) Det är på ett sätt lite tråkigt att man får veta saker direkt nu. Man får anstränga sig för att INTE få veta, till exempel om man ser Idol i efterhand. :-(
Ylva

2021-10-15 @ 09:42:07
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0