Gamla torg

Tidsinställt inlägg på grund av Malmöresa. 
 
Här kommer bilder från Gamla torg, en dag när det var fint väder. 
 
I det gamla garveriet ligger Märtas glasseri på sommaren. 
 
På Lillegård finns det en keramiker och Hållbar butik, med lokala hantverk. 
 
Här är Ljungby museum.
 
Eskilsgård inrymmer en hudterapeut. 
 
Här är Gästgivaregården som har god lunch. 
 
Ur dagboken 911015: C-salen och redskap. Bläurk! Först hade vi en dans som var alldeles för svår för mig. Jag försökte stå på händer men jag vet inte om Annelie kommer att godkänna mina samlade böjda ben. 
 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Vilka fina hus!

Jag tyckte faktiskt att redskapsgympa var kul och fick femma i det. Idag skulle jag nog inte ens komma upp på en plint, än mindre stå på händer ;-)

Ha en trevlig Malmötripp och lycka till med kartläsandet!

Svar: Det är jättefint på Gamla torg. Fantastiskt att du tyckte att det var kul med redskapsgympa, det tycker ju nästan ingen!
Tack! Det var inte min förtjänst att vi kom fram till hotellet... Min gps säger "sväng vänster om tjugo meter", när man redan är mitt i en korsning!
Ylva

2021-10-16 @ 09:52:21
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0