Ljungbyporten

Jag cyklade till Ljungbyporten; McDonalds, Biltema, Rusta och Dollarstore. 
 
Jag var nyfiken på deras nya pistageshake, men det blir ändå alltid Sundae de lux daim när det finns på McDonalds. Kola är min favoritsmak!
 
Det blir alltid lite småsaker, till exempel visste jag inte att jag saknat en porslinsburk med fiskmönster att ha bomull i. 
 
Ännu en enormt röd buske tornade upp sig framför mig (nej, den stod bredvid cykelvägen såklart). 
 
Ur dagboken 911001: Jag och Maria förlorade vår första badmintonmatch med 11-4, 11-2. 
(Vem är Maria? Spelade jag badmintonmatcher? Jag minns bara att jag tränade för att det var kul och fanns snygga killar där.)

Kommentarer
Postat av: Znogge

Vilken höstfin buske! När det gäller glass så är pistage en av mina absoluta favoritsmaker. Ibland vet man inte vad det är man behöver ;-)

Svar: Pistage och hasselnöt är goda glass-smaker. Jag brukar behovspröva när jag ser fina burkar och kom på ett behov. :-)
Ylva

2021-10-01 @ 19:56:06
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Fina fynd :-) Jag tycker att busken ser mer lila än röd ut, men väldigt vacker är den i alla fall :-)

Haha! Killarna var nog mer minnesvärda än badmintonen :-D

Svar: Nej, lila är den inte, möjligen vinröd. Det är ju du som har konstig uppfattning om färger och tycker att turkos är grönt. ;-) Ja, killarna minns jag, inte sådana där dåliga matchresultat. :--)
Ylva

2021-10-02 @ 10:20:45
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Lena i Wales och Spanien

Kola är min favoritsmak också, mums!
Härlig färgsprakande buske.
Fin helg!

Svar: Kola är så gott! Det är så vackert nu med färgerna! Ha det bra!
Ylva

2021-10-02 @ 11:41:26
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Jag visste inte ens att man behövde ha bomull :)

Svar: Haha! Knappt jag heller, men jag tar bort nagellack med bomull ibland.
Ylva

2021-10-02 @ 18:56:19
Postat av: Gunilla

Jag visste inte ens att man behövde ha bomull :)

2021-10-02 @ 18:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0