Malmöhelg

Vi har kommit hem efter en härlig helg i Malmö. 
 
Irländsk pub, levande musik, dansande publik! 
 
Maken mindes en rolig irländsk pub från när han bodde här 1998, men kopplade inte riktigt ihop det med Fagans. 
 
Vi gick runt och letade efter den roliga puben, som visade sig ligga granne med vårt hotell! 
 
Vi firade att det är tjugofem år sedan vi träffades (den 26 oktober, men nu var det denna helg det passade att åka iväg) och åt en elegant skaldjursplatå på Johan P. Maken fick äta sex ostron, men annars var allt jättegott. 
 
Ur dagboken 911017: Anna-Karin försökte få oss att sjunga kanon och dansa långdans. Det uppstod vissa problem. 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Grattis till era 25 år (snart) och till en härlig helg i Malmö! Smarrigt med skaldjursplatå :-)

Ni hade kanske lite dålig simultanförmåga som inte kunde sjunga och dansa samtidigt ;-)

Välkomna hem igen!

Svar: Tack! Vi har firarmånad i oktober, vi också! :-)
När jag var liten kunde jag sjunga, men dansa har jag aldrig varit bra på...

Tack! Nu kommer jag nog att vara hemma ett tag.
Ylva

2021-10-18 @ 09:36:30
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Ami

Vilken härlig helg ni har haft!

Svar: Ja, det blev lyckat!
Ylva

2021-10-18 @ 15:41:36
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0