Nyklippt

Idag har jag klippt mig. 
 
Det gör jag var tionde vecka men nu var håret ovanligt slitet enligt frisören. 
 
Hon fick ändå klippa det som vanligt, mitt lilla tunna hår växer för sakta för att hon ska få klippa av mer. 
 
Vad är det förresten för fel på sådant som ser lite tufsigt ut? Maken sa åt mig att slänga ut tulpanerna från den 18:e och 19:e oktober men jag tycker fortfarande att de är fina. Fast de vita slog aldrig ut riktigt utan formade sig likt vårrullar... 
 
Ur dagboken 911028: Kom till Norrköping halv två och träffade mormor som sa vad vi skulle ta för buss. Åt kebab på Spiralen. Inte som förr. 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Blev snygg i frillan :)

Jag skulle också slänga dom tulpanerna..men smaken är som baken :)

Svar: Tack! Min vanliga frisyr. :-) Ja, nu var det dags att slänga dem. Jag fick just veta att vi har en kompost, jag är nästan aldrig ute i trädgården... ;-)
Ylva

2021-10-28 @ 18:03:37
Postat av: Ama de casa

Jag tycker du blev fin i ditt nyklippta hår! Tulpanerna är lite av ett konstverk, men jag hade nog också dumpat dom...

I Norrköping ska man väl åka spårvagn? Fast då gäller det ju att dom går där man är och dit man ska, förstås... ;-)

Svar: Tack! Inga större förändringar här, men det var skönt att få det klippt. :-) Ja, nu åkte tulpanerna ut. Jag säger som vår danske vän sa om sina tomater som växte upp i taket på växthuset och "gjorde noen merkelige ting"... ;-) Ja, i Norrköping ska man åka spårvagn, men nu åkte vi från mormor och morfar i Jursla in till stan. :-)
Ylva

2021-10-29 @ 09:13:36
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: znogge

Så bra det blev!
Vissa tulpaner slår aldrig ut och det är så irriterande.

Svar: Tack! Visst är det dumt med tulpaner som inte slår ut, men de var ändå fina.
Ylva

2021-10-29 @ 15:44:29
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0