Om skyltar

Skyltar är kul!
 
Här kände de sig nog tvungna att sätta upp en skylt, trots att det är omöjligt att köra där, för folk är så vana vid att komma fram på den vägen... 
 
Det här är hotfullt, men det är inte bron som håller på att rasa utan åbrinken bortanför. 
 
Ur dagboken 911013: Jag ger er en helsida nu. Dagboken är för personlig, pinsam och osammanhängande för att återge i sin helhet, men här handlade det åtminstone om en drömd kille så att jag inte behöver skämmas inför någon som finns. 
 
Jag var visst arg på pappa för att han avbröt mig i min MTV-grotta och ville titta på boxning. Cisilia är en klasskompis lillasyster. 

Kommentarer
Postat av: znogge

Vissa skyltar känns lite överdrivna men kanske är det bästa att ta det säkra före det osäkra...

Svar: De vill ha ryggen fri ifall någon brakar in i staketet...
Ylva

2021-10-13 @ 20:18:34
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Som varandes skyltfetischist kan jag bara instämma med dig - skyltar är kul! :-D

Tack för helsidan! Fast den drömda killen kanske inte var vilt främmande ändå, det kanske handlade om censur från din sida? ;-)

Svar: Idag får du flera skyltar. :-) Nehej, du! Jag var fullständigt ocensurerad och hade inte tänkt att någon skulle få läsa! :-)
Ylva

2021-10-14 @ 10:02:31
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: lisa

Vad läskigt att åbrinken håller på att rasa. Vad beror det på tro?
Håller med dig skyltar är kul, en del mer än andra :)
Kram

Svar: Jorden har börjat rasa ned i ån och det har kommit fram ledningar som de måste gräva ned. Visst är det kul med skyltar! Kram!
Ylva

2021-10-14 @ 12:49:57
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se
Postat av: Gunilla

Lite svårt att läsa i dagboken, men skyltarna kan jag läsa :)

Svar: Skyltar är ofta tydliga. :-) Jag skriver smått och det är svårt att se när det är blyerts, men jag orkade inte skriva av hela sidan.
Ylva

2021-10-14 @ 15:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0