Promenad

Idag tog jag min promenadrunda som jag inte gått på länge eftersom jag hellre tagit cykelturer på sommaren. 
 
Jag har aldrig sett denna grind öppen innan. 
 
Här var det fotbollsmatch! Det är jag fullständigt ointresserad av, men roligt för dem att ha publik igen. 
 
Jag upptäckte en gullig bilverkstad som också hade en öppen grind jag inte sett förut. 
 
Den här väggen är så fin med alla löv. 
 
Ur dagboken 911003: Idag skulle vi gå en mil för cancerfonden. Vi fick hålla på hela förmiddagen men vi gick rysligt snabbt. Vi gick till ishallen, över Stadsberget, svängde in vid Matsbo och kom ut vid Stenslund. Jag och Marit gick hem till mig. Åt majskolvar och tittade på MTV. Tillbaka till skolan. 

Kommentarer
Postat av: znogge

Fotboll är inte min grej heller men i Stockholm samlades visst 41 000 människor för att se em match...

2021-10-03 @ 20:58:45
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: znogge

Fotboll är inte min grej heller men i Stockholm samlades visst 41 000 människor för att se em match...

Svar: Så många människor! Där är jag inte än, kanske dröjer det innan jag utsätter mig för stora folksamlingar.
Ylva

2021-10-03 @ 20:59:03
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Vilken trevlig promenad! Fast jag är lite förvånad att du inte sprang... ;-)

Hmm... Så ni gick snabbt? Jag är lite misstänksam på att ni genade... :-D

Svar: Jag undrar vem som bestämde hur lång en mil är... :-)
Ylva

2021-10-04 @ 08:39:34
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Nya grindar öppnar sig - kanske kolla fotboll ? älskar fotboll :)

Svar: Hehe, nej, så långt har inte min längtan efter folkmassor sträckt sig. ;-)
Ylva

2021-10-05 @ 20:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0