Fuglebakkevej

Tidsinställt inlägg på grund av Göteborgsresa. Denna helg åker jag till Göteborg men har bilder kvar från Köpenhamn som jag vill visa. 
 
Jag gick den fina Fuglebakkevej. Husen i Köpenhamn påminner mig ibland om i England; de är gamla och slitna, men fina och ibland är trädgårdarna förvildade. 
 
Det är vanligt med rött tegel och roliga vinklar. 
 
En fin gammal skola. 
 
Ur dagboken 910924: Idag har jag haft en sån där riktig extremsportardag som det blir ibland. Idrott dubbeltimme med kula, spänsthopp, magövningar m.m. ... Skollagsträning i två timmar vilket gjorde att de två sista lektionerna försvann. ... Sen spelade jag badminton med Schmelling. ... Till sist var det då träning med f-16. 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Men oj vad du flänger runt! ;-) Trevligt :-D Efter en semester har man bloggfoder som räcker ett bra tag.

Jösses... Det var inte lite sportaktiviteter den dan.

Ha det toppenbra i Göteborg!

Svar: Ja, nu får man resa igen! :-) Det kommer mer från Göteborg och kanske Köpenhamn också. Hemskt vad sportig jag var! Tack, det var väldigt trevligt!
Ylva

2021-09-25 @ 08:47:38
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Ami

Vilka fina hus! Ha en trevlig resa till Göteborg

Svar: Jag tycker om gamla hus i olika stilar. Tack, det var jättetrevligt!
Ylva

2021-09-25 @ 18:06:46
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0