Grillkåta

Igår blev vi bjudna till vänner i grannbyn som har en fin grillkåta. 
 
Där inne satt vi och åt grillat och det var en fin kväll, men när vi cyklade hem spöregnade det. Det gjorde ju inte så mycket för det är bara att ta av de blöta kläderna när man kommer hem. 
 
Ur dagboken 910910: Sprang åttio meter på idrotten. Jag sprang på 13.87 och det var inte speciellt snabbt. Sen simmade vi i tjugo minuter. 
 
Ur dagboken 910911: Roxette började spela halv nio ungefär. Jag avancerade framåt så jag såg jättebra. Det var en väldigt bra konsert, fast jag tycker att de kunde ha sjungit mer från Pearls of passion. 
 
Ur dagboken 910912: Jag satt och asgarvade i matsalen så att alla stirrade på mig. Marcus satt vid bordet bredvid. 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Så mysigt! Skulle det regna var det ju bra att det kom när ni ändå skulle hem.

Svar: Ja, det var verkligen en trevlig kväll! Vi är så glada över att man får umgås igen.
Ylva

2021-09-12 @ 19:34:52
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Så mysigt :) sån grillkåta har dom i stallet där döttrarna hade sin häst tidigare. Riktigt mysig !

Svar: Ja, det var fint! Vad trevligt att ha en grillkåta vid stallet! Där kunde frusna föräldrar sitta och vänta då. :-)
Ylva

2021-09-12 @ 20:16:50
Postat av: Ama de casa

Vilken fin grillkåta!
Här regnar det lite till och från nu. Tänker undvika att byta kläder genom att undvika att gå ut :-)

Jag tycker att din tid på 80 meter var riktigt bra!

Vad coolt att du har sett Roxette live! Det skulle jag också ha velat göra.

Ooops! Du utmärkte dig en aning inför Marcus där. På gott eller ont, kan man fråga sig?

Svar: Det är riktigt mysigt med grillkåta. Ja, om man kan välja går man ju inte ut när det regnar. Jag tycker också att det låter som en bra tid på åttio meter, så långt springer jag inte nu för tiden... ;-) Jag har sett Roxette tre gånger, tror jag, och det där var på Kupolen i Borlänge. De var riktigt bra live! Jag tror att det var dåligt att utmärka mig för Marcus.
Ylva

2021-09-13 @ 09:58:14
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0