I Göteborg

Jag har haft en trevlig helg i Göteborg och med vännen i Mölnlycke.
 
Det är en tradition att Sylvester Stallone och Bert Karlsson också får träffas när vi ses. 
 
Denna gång träffade vi min kompis från Växjö och hennes kompis som är kollega med min kompis på universitetsbiblioteket i Göteborg så det blev en riktig bibliotekarieträff. 
 
Efter middagen på Taverna Mykonos tog vi en drink på Hagabions café. 
 
Idag hade jag nästan två timmar i Jönköping mellan bussarna, men det gjorde inget för då hann jag luncha på Jensens böfhus och titta på Vättern. 
 
Ur dagboken 910926: Jag och Marit har varit helt sinnessjuka och roliga idag. Jag tror det började på lunchen och sen har vi skrattat åt det mesta. 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Trevligt med en bibliotekarieträff! :-)
Två timmar går snabbare när man har både mat och goda utsikter till hands :-D

Härligt med sinnessjukt glada dagar!

Svar: Jag har haft min Göteborgsbibliotekarievän nästan lika länge som jag haft maken och snart får vi fira 25-årsvänskap. :-) Det gäller att ha två timmar på något bra ställe! :-) Jag saknar de sinnessjuka dagarna när man kunde skratta hela tiden! :-)
Ylva

2021-09-27 @ 10:16:29
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Ami

Vilka roliga dagar du har haft tillsammans med dina vänner

Svar: Ja, det var en riktigt trevlig helg med biblioteksvännerna. :-)
Ylva

2021-09-27 @ 17:49:24
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0