I Köpenhamn

Tidsinställt inlägg på grund av Köpenhamnsresa. 
 
Idag tänker jag gå från lägenheten på Frederiksberg i Köpenhamn till Rådhuspladsen, Ströget, Nyhavn och Christiania. 
 
Kanske ska jag upptäcka nya innergårdar som denna. 
 
Ur dagboken 910918: Vaknade till Gary Moores Blues for you och kom att tänka på Marcus. Han har en ful tröja med nåt illgrönt tryck på. 
 
(En gång frågade Marcus om jag ville låna hans kassettband med Gary Moore och jag svarade nej för att jag inte gillade Gary Moore, men ångrade mig sedan för att jag såklart skulle ha velat låna något av Marcus.)

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Hmmm... Den där innergården kan väl inte vara ny? Du har den ju på bild redan... ;-)

Den låten med Gary Moore gillade jag jättemycket! Slog till på CDn och blev djupt besviken. Hade inte fattat vilken genre som var hans specialitet...

Ha det fortsatt bra i den danska huvudstaden!

Svar: Jaha, kan man tolka det så... Innergårdar är sällan nya, men jag blev förvånad när de öppnade upp mellan två gator i Växjö och Bländapassagen uppstod, en jättetrevlig innergård! Jag gillar fortfarande inte Gary Moore. Tack, jag har haft det finfint!
Ylva

2021-09-19 @ 09:17:28
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0