Fullmåne

I lördags var det fullmåne, men det är väldigt svårt att fota månen! 
 
Ibland är maken som hackspetten i Kalle Anka på julafton och dyker in i bilderna från olika håll. 
 
Till slut lyckades jag zooma in månen. 
 
Ur dagboken 920418: Läste om DiLevas premiär i Södran, DN och Expressen. Blandade recensioner. Thomas hade visst blivit skitsur på publiken. Det var synd. Jag trodde att han i alla fall tyckte att det var lite kul. 
 
(Man kanske inte ska lägga en premiär på Hedemora Stadshotell om man inte förväntar sig en full och stökig publik. Jag hade kul i alla fall.)

Kommentarer
Postat av: Ylva

Funkar det inte att kommentera nu?

2022-04-18 @ 19:53:47
URL: http://ylvarosen.blogspot.se
Postat av: znogge

Det är jättesvårt men du lyckades till slut! Det är svårt att kommentera hos dig :-(

Svar: Nu ska jag sluta försöka fota fullmånar. Jag har frågat blogg.se om det är något fel.
Ylva

2022-04-18 @ 20:31:53
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: test

test

Svar: Funkar :-)
Ylva

2022-04-18 @ 21:46:48
Postat av: Ama de casa

En vacker fullmåne och en söt hackspett :-)

Han kanske lärde sig en läxa där, Di Leva... ;-)

Svar: Han är rätt söt men det är så typiskt att han dyker in i bilderna när jag inte vill det och försvinner när jag vill ta kort på honom... ;-)
Kanske, jag har inte hört senare att han varit missnöjd med publiken, men så har jag inte heller lika grundligt läst alla recensioner av hans konserter efter det. :-)
Ylva

2022-04-19 @ 08:44:12
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0