Helsingborgsresa

Jag var med ett par vänner i Helsingborg i helgen, riktigt roligt! 
 
Jag började med en otrolig crepe surprise som var fylld med glass, banan och jordgubbar! 
 
På kvällen gick vi till Vault hotel och tog en drink i deras tjusiga reception. 
 
Vi tog färjan till Helsingör där det finns gulliga hus. 
 
Jag vet inte varför jag tog is i min Ice, det var kallt på torget i Helsingör trots att vi lindade in oss i filtar och satt i solen. 
 
Vi var på NIghtclub 40+ på Heat och det kändes overkligt med en sådan trängsel på dansgolvet efter två års avstånd! Jättekul, men jag fick med mig vännerna hem före två, fast de hade öppet till fyra, för vi hade ont i fötterna. 
 
Ur dagboken 920403: I Nås gick fläktremmen av och motorn började nästan koka. Är det inte väldigt typiskt Svenssons bilutflykter? Lasse övningskörde och sen gick det ganska bra. 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Såg både gott och trevligt ut det där :-)

Trist när bilarna inte bara går och går utan att krångla...

Svar: Mycket gott och trevligt, alltihop! Synd om min kompis som hade ont i ryggen, men hon dansade tappert ändå.

Ja, bilar ska bara rulla på!
Ylva

2022-04-04 @ 08:43:42
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Znogge

Vilken god, bra och härlig helg i Helsingborg!

Svar: Ja, jag var helnöjd! Synd att väninnan fick ont i ryggen lagom till vår planerade danshelg, men hon dansade på ren vilja.

Ylva

2022-04-05 @ 07:29:12
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Lena i Wales och Spanien

Vilken trevlig helg med nöjen och god mat.

Svar: Ja, det var verkligen väldigt trevligt och mycket goda saker!
Ylva

2022-04-06 @ 09:38:21
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0