Lite blandat

Idag har vi tittat på spännande saker på "skolgården". 
 
Vi har en kulle utanför skolbibloteket och där gräver de. Det verkar vara kablar av något slag. 
 
Jag har sparat festivalbanden från senast man fick gå på festival: Korröfestivalen och Dalarocken 2019. I år blir det Copenhell (vi har biljett från 2020) och kanske Korrö igen. 
 
Påsken är en kort högtid så jag har tjuvstartat lite. 
 
Ur dagboken 920407: Mamma är stolt över tre saker: Lasses studentfest, sin idé att ta hit mormor och morfar i påsk och sin haka utan dröglapp.

Kommentarer
Postat av: znogge

Påskliljor finns här hemma också men det får nog bli lite påfyllning nästa vecka.

Svar: Idag har det snöat och haglat så påskliljorna i trädgården ser lite ledsna ut, men de klarar sig nog.
Ylva

2022-04-07 @ 21:25:56
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Påsken är så kort så den struntar jag i att pynta till. Lite påskmat lär det ändå bli tror jag :-)

Haha! Det finns mycket man kan vara stolt över här i världen :-D

Svar: Vi äggpyntar ju året runt. :-) Men det blir inget björkris för det är jag allergisk mot.
Ja, och ändå kom inte jag på något att vara stolt över då, jag måste ha varit på ett ovanligt okunnigt humör...
Ylva

2022-04-08 @ 08:56:23
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0