Paket

Jag är så nöjd med saker jag köpt som presenter och hoppas att mottagarna också blir glada. 
 
Till en vän som gillar England, en som brukar åka med mig till Köpenhamn och en som kallar sig biblioteksråtta. 
 
Jag har lyckats handla från matsmart.se utan att köpa godis, för kanske första gången. Det är dags att preppa i stugan och fylla skafferi och kyl. 
 
Tulpanerna jag köpte före påsk stretar åt olika håll. Bilden ovanför är tagen senare när jag skurit av stjälkarna, men de är fortfarande spretiga. 
 
Ur dagboken 920422: Jag och Marit gick ut. Vi var sanslösa och klättrade i berg som om vi aldrig gjort annat. Fantastiskt spännande och härligt.
 

Kommentarer
Postat av: znogge

Verkar vara bra inköp och presenterna blir säkert uppskattade!

Svar: Ett par saker är second hand och gillar man inte dem kan man skänka bort dem igen.
Ylva

2022-04-22 @ 21:40:49
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Ni verkar gilla pasta :-D

Ojsan! Bergsbestigningen fortsätter... Kanske dags för en ny klättring snart igen?

Svar: Ja, pasta och pastasås är gott och lättlagat, särskilt när man äter sås från burk. :-)

Ja, det var värst vad vi klättrade omkring där! Jag känner inte riktigt samma sug nu för tiden... ;-)
Ylva

2022-04-23 @ 17:39:19
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0