Påskfrukost

I torsdags tog jag med danska väninnan på påskfrukost på högskolans café Garvet. 
 
Det här ser torftigt ut men jag åt fyra våfflor också. 
 
Igår började jag frukosten med ett turkost ägg. 
 
Idag ska vi till danska vännerna på påskefrokost. Vi är mycket förväntansfulla, det är ju tre år sedan sist. Vi kan nog inte sitta ute som vi gjorde 2019, men det ska bli mycket trevligt och gott! 
 
Ur dagboken 920415: Åsa fick låna leg av Jonna och kom in på Statt. Jag träffade Kristian! Ibland såg han ut som om han inte ville veta av mig men ibland ville han. 
 
(Det blev hångel bakom ungdomsmottagningen, hehe...)

Kommentarer
Postat av: znogge

Så trevligt att påskefrokosten äntligen blev av!

Svar: Ja, i år hoppas jag att en massa saker ska bli av som det var tre år sedan sist.
Ylva

2022-04-17 @ 14:18:30
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Hoppas det blev en trevlig frukost och att ni kunde sitta ute också. Men inne funkar ju det med :-)

Åh! Ungdomshångel... Det var tider det! :-)

Svar: Vi satt både ute och inne, det har varit jättefint väder. :-)
Det kändes särskilt passande att hångla utanför ungdomsmottagningen. Den natten var det snö och iskallt minns jag, att sitta på en trätrappa... :-)
Ylva

2022-04-17 @ 14:43:16
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0