Svetos restaurang

Jag cyklade förbi det nya stora returlagret för Zalando där maken bygger transportband nu. 
 
Det är en stor byggnad bredvid E4:an så nu får vi många nya jobb. 
 
Jag var nyfiken på Svetos restaurang, den måste provas eftersom det är ett roligt namn. 
 
Det var ful utsikt men god mat, jag åt ett fläskberg. 
 
Planen var att köpa en pedalhink och när jag varit på Rusta och Dollarstore kom jag nöjd hem med lite olika saker. 
 
Ur dagboken 920413: Jag får plats i de nya skåpen men får lite ont i axlar, knän, bröstkorg och andra ställen beroende på hur jag pressar mig in. 
 
(Vilka stora elevskåp vi måste ha haft. Jag var smal men är 1,72.)

Kommentarer
Postat av: znogge

Hmm... Det lät som en intressant rätt minst sagt!
Bra med nya arbetstillfällen :D

Svar: Det officiella namnet var fläsk med löksås. :-) Det blir jättebra med lagret och vi ska ha en utbildning på skolan med kombinerad SFI och lagerhållning.
Ylva

2022-04-13 @ 21:49:35
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Smaken på maten är faktiskt viktigare än utsikten om du frågar mig, men en trevlig utsikt är ju inte dumt det heller.
Fina fynd!

Haha! Klart man måste kolla ifall man ryms i skåpen! Ska genast gå ut i köket och kolla ifall jag går in i kastrullskåpet :-D

GLAD PÅSK!

Svar: Att det är gott är det viktigaste. Det här var ett kul ställe och alla gubbarna blev förvånade när jag dök upp. :-)
Elevskåpen på skolan är små så dem ska jag inte försöka klättra in i nu. Lycka till med kastrullskåpet! :-) Glad påsk!
Ylva

2022-04-14 @ 08:54:24
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Lena i Wales och Spanien

Ofta är det bra mat i dessa industriområden, de är ju så beroende av att kunderna kommer tillbaka och gör det til sitt ställe.
Med Dollarstore och Rusta är det som med IKEA, man kommer aldrig ut därifrån tomhänt.
Glad Påsk!

Svar: Jag brukar gilla långtradarrestauranger, det är mycket och rejäl mat. Ja, jag brukar alltid köpa ljus och servetter. Glad påsk!
Ylva

2022-04-14 @ 12:23:35
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Kul att testa nya ställen :)

Svar: Ja, jag testar lite olika ställen här. Eftersom jag inte har lunch när jag jobbar går jag inte ut och äter så ofta, men det här hade jag kunnat prova för länge sedan för de har öppet från 5 till 22! :-)
Ylva

2022-04-14 @ 16:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0