Tunga moln

Vi har väntat på regn men det behövde inte komma precis när min cykelkedja hoppade av så att jag fick promenera till jobbet. 
 
Igår såg det ut så här när jag var ute och gick. 
 
Det kom ett regn strax efter men då kändes det bara duktigare att vara ute och gå. 
 
Det här är spännande för här är ju ingen tunnel, den måste jag gå och undersöka någon dag. 
 
Ur dagboken 920427: Ringde till Kristian som faktiskt var hemma. Vi pratade nästan i en kvart. Han ska ringa om han har tid nån gång. Det lät nästan trovärdigt. 

Kommentarer
Postat av: znogge

Regn borde självklart alltid komma lägligt och cykelkedjor borde inte få hoppa av heller för den delen ;-)

Svar: Precis! Regn på nätterna och cykelkedjor som sitter ordentligt! :-)
Ylva

2022-04-27 @ 21:36:28
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Det kanske kommer en tunnel nån mil längre fram eller så? ;-)

"Nästan trovärdigt" lät ju inte helt fel trots allt :-)

Svar: Det får jag ta reda på! Möjligen kommer det en tunnel under E4, det är rimligt. :-)
Det är jobbigt att påminnas om min förföljelse när jag var 18. Att han fyllehånglade med mig två gånger betydde inte mer än så...
Ylva

2022-04-27 @ 23:51:39
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0