Att spara

Jag brukar vara ganska sparsam men nu går det dåligt. Alla konserter från 2020 dundrar in nu och som tur är bor jag gratis i Göteborg, Jönköping och Köpenhamn men det kostar ju att åka buss och äta/dricka... För en kompis krockade dessutom ett par konserter. 
 
Jag har tydligen slutat att laga mat och inte ens orkat plocka ur diskmaskinen. Nu är det Ljungbydagarna och jag ska ut och äta med makens företag efter att de kört lådbil. 
 
Ur dagboken 920819: Marit kom hit. Vi tittade på Greatest hits, gick till affären och köpte godis som vi åt på Stadsberget och snart ska vi titta på Mr Bean och Åke och hans värld. 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Ha ha, ja det blir dyrt nu när allting kommer igång. Tur att du kan bo gratis på flera platser i alla fall.

Svar: Väninnan i Göteborg kollade hotellpriser för skojs skull en av de stora konserthelgerna och då kunde det kosta 22 000 för en natt!
Ylva

2022-08-19 @ 16:36:09
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0