Cykeltur

Jag tog en cykeltur idag igen och började på samma banvall som igår. 
 
Det här är så himla konstigt! Varför är det staket runt den nya cykelbanan? Det är ju inte så att man får lust att gå ut i gruset och vad är det de vill skydda? 
 
Här har Kalmar Innovation Center en testbana för truckar. Oklart vad det är för gymnastisk ställning.
 
Gullig gammal banvaktarstuga. 
 
Här vill de verkligen inte att man ska gå men om grinden går att öppna måste man få gå igenom. Det finns en fin liten väg under E4 där och sedan kommer man ut på samma väg som vi kör till stugan och då hittar jag hem. 
 
Ur dagboken 820803: Åkte och badade Lasse och jag åkte kana. 
 
Ur dagboken 920803: Åkte till Marit. Jag fick läsa min berättelse om hästen Karamel som träffade en hingst i gåt sjik (gott skick) och vi plockade krusbär. 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Går grinden att öppna är det väl fritt fram tänker jag...

Svar: Det är nog mest för att de inte vill att bilar ska ta den genvägen. Privat väg står det från andra hållet...
Ylva

2022-08-03 @ 16:07:30
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Ställningen för trucktestning kanske dom lägger hyllor på för att träna trucklyft i säker miljö :)

Svar: Något slags upphissningsanordning för containrar kanske. Jag skulle vilja se vad de gör.
Ylva

2022-08-04 @ 10:11:24
Postat av: Ami

Ja, lite märkligt med staketet. Men en gullig liten stuga

Svar: Jag får ju nästan lust att gå utanför staketet bara för att... ;-)
Ylva

2022-08-04 @ 18:49:06
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0