Gratiskonsert

Jag har sparat lite jobb till nu i augusti innan skolan börjar. 
 
Idag var det arkivering av nationella prov och jag är nu uppe i över 1400 lådor sedan jag började jobba på skolan 2003. Det sägs att det ska bli digitala prov men det skjuts hela tiden framåt. 
 
Vad är nu detta för inspärrade pensionärer? 
 
Det är gratiskonsert med Bälgskrynklarna på onsdagar på sommaren och just nu är det en byggarbetsplats för de ska göra om Järnvägsparken. 
 
Ur dagboken 920810: Vi gick och badade i Munken. Svinkallt. Det är konstigt eftersom det har varit kvavt och hett hela dagen. 

Kommentarer
Postat av: znogge

Proven borde verkligen göras digitala men inget verkar hända på den fronten dessvärre...

Svar: Här pratade de om att det behövdes flera uttag till datorerna i klassrummen men det tror jag att elprogrammet har fixat för det behövs ju ändå.
Ylva

2022-08-10 @ 18:33:34
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0