Idrottsprestationer

Tidsinställt inlägg på grund av Göteborgsresa. 
 
Mina största idrottsprestationer var när jag gick på mellanstadiet. När jag var tolv år cyklade vi runt Hälsingland, femtio mil på en vecka! Jag kunde åka drygt en mil på skidor. Jag och tjejerna i min klass blev dalamästare i basket i fyran. Jag kunde saxa 120 cm i höjd och en gång hoppade jag 120 cm med en egen dykstil. Det här tycker jag är oerhört imponerande nu. 
 
Här är en T-shirt som passar mig; jag är inte snygg eller vältränad men jag är rolig och gillar glass. 
 
Ur dagboken 920825: Ringde till Leif det första jag gjorde, runt halvelva. Hans pappa svarade och sa -han söver. 

Kommentarer
Postat av: Jerker

Att du kunde saxa så högt var verkligen imponerande! Jag minns när jag gick i 5an eller 6an hur jag saxade 1.05 med stora besvär. Sen lärde jag mig floppa och höjde direkt till 1.20 och var en av de bättre i kommunen i slutet på 6an med 1.35

Svar: 1,35! Det är ju jättehögt! Jag är glad att jag vande mig vid att cykla och inte blev skjutsad överallt, för det känns naturligt att cykla överallt fortfarande. (Dock inte runt Hälsingland...)
Ylva

2022-08-25 @ 18:32:48
Postat av: Znogge

Det är inga dåliga idrottsprestationer som du har i bagaget. Själv har jag slagit Mikael Pernfors i en tennisfinal men det var verkligen i forntiden.
Ha det gott i Göteborg!

Svar: Nu fick jag googla men det är ju en fantastisk merit och kändispoäng! Tack, vi hade det härligt!
Ylva

2022-08-26 @ 10:08:31
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0