Irländsk afton

Det blev ännu en rolig kväll på Ljungbydagarna igår. 
 
Makens företag var med i lådbilsrejset nedför Storgatsbacken.
 
Vi såg Tullamore Lads, ett skånskt band som spelar fartig irländsk musik och återkommer varje år. 
 
I ett annat tält spelade SNSB, Sveriges näst snyggaste band, och vi dansade lite där med. 
 
En snäll kompis sa en gång att alla svettas lika mycket men det stämmer inte, jag svettas mest! 
 
Ur dagboken 920820: Fick ett brev från min familj äntligen med en turistbroschyr om Höfn. 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Vilken härlig och glad kväll!
Att alla skulle svettas lika mycket, det stämmer absolut inte :D

Svar: Mycket kul kväll! Jag har faktiskt en kompis som svettas ännu mer än jag när han äter stark mat...
Ylva

2022-08-20 @ 16:20:08
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0