Ljungbydagarna

Denna vecka har vi Ljungbydagarna här. 
 
Igår hade kommunen stipendieutdelning och kulturgruppen Lokal16 (där jag sitter i styrelsen) fick stipendium för årets kulturprestation, väldigt roligt och välförtjänt!
 
Sedan var det konsert med Kulturskolan, med såväl gamla som nya elever och lärare. 
 
De har byggt upp ett mattorg med en massa matvagnar runtom. Se mitt Facebookkonto Yfronten äter för matbilder: https://www.facebook.com/yfronten
 
Ur dagboken 920816: Anja och jag spelade luffarschack. De åkte vid halv tre och fick inte med Lasse till Linköping eftersom han ska till Uppsala. 
 
(Min kusin Anjas familj åkte hem till Norrköping och min bror som sökt till Linköping hade kommit in i Uppsala dit han hellre ville.)

Kommentarer
Postat av: znogge

Trevliga dagar och olika matvagnar är liksom inte fel ;-)

Svar: Väldigt trevligt, några nya matvagnar och något för alla smaker.
Ylva

2022-08-16 @ 21:25:30
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0