Sahara Hotnights

Igår åkte jag med väninnan till Växjö och såg Sahara Hotnights som gjort en ny platta efter flera års uppehåll. 
 
Det var en gratiskonsert i Linnéparken, jättetrevligt! De är fortfarande bra, inte lika punkiga som i början men sångerskan Maria Andersson har en stark röst. 
 
Ikväll badade jag i ån och hittade en ny rastplats, fint! Bra att de gjutit fast metall i marken så det är svårt att förstöra. Trämöbler brukar tyvärr ofta bli demolerade... 
 
Ur dagboken 920811: Rachel kom och gav oss varsin ganska ful men ganska kul t-shirt som ändrar färg med temperaturen. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: znogge

Så skönt med ett bad. Då hoppas vi att möblerna får stå i fred vilket inte är någon självklarhet alltid.

Svar: Det är väldigt svårt att få utemöbler att stå ifred offentligt, men de här ska väl ändå tåla en del.
Ylva

2022-08-11 @ 21:44:48
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Sahara Hotnight tyckte jag var bra, har inte hört något nytt, tror jag :)

Svar: Kolla upp dem, du gillar nog fortfarande dem. :-)
Ylva

2022-08-12 @ 10:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0