Att vara hjälplös

Jag är så trött på mig själv för det händer så många konstiga små saker. 
 
Låset på postlådan hade fryst så jag fick be maken att ta in posten. 
 
Jag är rädd för eld men håller på att lära mig att elda i kaminen. Det är svårt att veta när man ska lägga på mer ved. 
 
Som tur är fixar maken det mesta men jag tar inte med honom till gynekologen och idag gick jag fel. När det står Region Kronoberg tror jag ju att jag är på rätt ställe. Nu kom jag försent men fick en ny tid redan imorgon. 
 
Ur dagboken 921208: Regn, blåst och kolsvart på morgonen. Hatar det! Vi fick lift med Thórhalla. Jag tror att vi missade bussen. 

Kommentarer
Postat av: znogge

Idag fick jag knappt upp bildörrarna och bagageluckan för allt hade frusit. Till sist gick det men det var minst sagt irriterande kan jag säga...

Svar: Det är vansinnigt irriterande nu när saker fryser fast, man får väl gå runt med låssprej.
Ylva

2022-12-08 @ 20:03:28
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Irriterande när det går emot en, men värre saker kan hända :)

Svar: Ja, det har varit en massa småsaker på sistone, men idag har det gått bättre. :-)
Ylva

2022-12-09 @ 15:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0