Hemma hos mamma och pappa

Jag fick sova i mammas rum när jag var hemma. Hon har en dubbelsäng så det går bra. 
 
Men man får se alldeles för mycket av sig själv när man kliver upp ur sängen... 
 
Vi bad min brorson ta kort på familjen. Hans idé att fota uppifrån var lite konstig, men kanske är det här det bästa kort som går att få på oss. 
 
Jag sitter jättekonstigt och bara brorsan ser lite normal ut men det är ändå kul att ha en familjebild en gång om året. 
 
Ur dagboken 921228: Menlösa barns dag har varit en rätt menlös dag. Duschade, skrev brev, läste, ville inte följa med på litli jólin. (Lilla julen, konstigt att fira efter jul.)

Kommentarer
Postat av: znogge

Trevligt med en familjebild från julen, oavsett perspektiv eller sittställning.


Svar: Ja, någon bild om året vill jag gärna ha på hela familjen.
Ylva

2022-12-28 @ 12:12:55
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Kul att testa bilder från lite olika vinklar :)

Svar: Det hade varit kul om vi hade tittat åt det hållet också, men han bad oss faktiskt att titta rakt fram. :-)
Ylva

2022-12-29 @ 10:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0