Julfest med vänner

Igår blev det en julfest till, ihop med mitt damgäng. Jag var lite trött efter firmafesten men gick ändå inte hem förrän efter klockan ett på natten. Vi har så roligt när vi ses! 
 
Vi var åtta personer och hade gjort två smårätter var så det blev väldigt mycket mat. Praktiskt med knytkalas så att inte en måste göra allt, men värdinnan hade ändå fixat en massa och vi hade vinlotteri, julklappsspel, musikquiz, huvudstadquiz och fuldans. 
 
Glad fjärde advent! 
 
Ur dagboken 921218: Begga skjutsade mig till doktorn vilket var tur, eftersom det var absolut storm. Han sa att jag ska gå på penicillin i en vecka.

Kommentarer
Postat av: znogge

Vilken festhelg det blev med två trevliga kvällar på rad :D

Svar: Ja, det var tur att det inte krockade för jag vill vara med på allt! :-)
Ylva

2022-12-18 @ 20:50:00
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Gunilla

oj rejält med festande, kul :)

Svar: Jag orkar inte festa flera dagar i rad längre... Men kul var det. :-)
Ylva

2022-12-19 @ 13:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0