Om gamla ragg

För trettio år sedan var jag 18, bodde på Island och spårade ur helt. 
 
Jag hade en liten relation med Palli, byns värsting, som rånade puben en gång... Det var busarna som pratade med mig men han var väldigt rolig och charmig. 
 
Nu googlade jag honom och han bodde i Norge och dog för två år sedan, så sorgligt! Det kan verkligen inte vara min sorg att bära men jag blir ändå ledsen. Det var en person som betydde mycket för mig en gång. 
 
Ur dagboken 921213: Jag bestämde att jag skulle posta brev för att få en anledning att gå ut i snöyran. Var på väg hem till Palli när han kom i en bil och undrade vart jag var på väg. Posten är åt andra hållet. 

Kommentarer
Postat av: znogge

Förstår att du föll för honom :D Även om det gått många år sedan så är det ändå sorgligt för han betydde mycket för dig en gång.

Svar: Han var så fin! Det var skönt att ha någon som inte brydde sig om vad andra tyckte, men han levde för hårt.
Ylva

2022-12-13 @ 19:58:33
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Lena i Wales och Spanien

Visste inte att du bott på Island. Intressant.
Tragiskt med killen.
Ha det bra!

Svar: Jag var på Island som utbytesstudent. Mycket tråkigt att få veta. Ha det bra du med.
Ylva

2022-12-14 @ 08:32:31
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Förstår att det ändå känns sorgligt att läsa att det har hänt..

Svar: Det är sorgligt att höra att någon man har känt har dött, även om det var länge sedan man sågs. Jag har ett par klasskompisar som dött och det är svårt att förstå.
Ylva

2022-12-14 @ 10:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0