Ljuspunkter

Det är väldigt grått och tråkigt här nu. 
 
Då muntrar det upp att Dollarstore har bullat upp med jättesnoppar! Detta var före Alla hjärtans dag, men jag köpte ingen för det hade varit jobbigt att frakta hem den på cykel... 
 
Till vänster är ett sadelskydd och till höger ett par fotbollshandskar som jag trodde var vattentäta, men det är de inte. 
 
Ur dagboken 920216: Det var rätt trångt i den lilla stugan i Kättsbo med två rum. Det blev ännu trängre när man inte kunde sitta där det var spyor och öl. Anders lyckades spy ett fint spår innan han kom ut. 

Kommentarer
Postat av: znogge

Ärligt talat så undrar jag om snopparna hade någon större åtgång men vem vet ;-)

Svar: Jag har sett dem förut så de dyker upp då och då och är kanske svårsålda...
Ylva

2022-02-16 @ 20:58:06
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: En vanlig man

Den bilden skulle jag vilja fotat om du cyklat hem med jättesnoppen. :-)

Svar: Ja, det hade kunnat bli en spännande bild! (Oh en lockande rubrik; bibliotekarie cyklar omkring med jättesnopp på ryggen.) :-)
Ylva

2022-02-17 @ 04:56:39
URL: http://vanligman.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Jamen en jättesnopp hade du väl haft stor nytta av? Billiga var dom ju också... ;-)

Lät inte som om det var särskilt mysigt där i stugan...

Svar: Som soffkudde kanske. :-)
Det var en konstig fest mitt ute i skogen i en stuga som någon hade lånat och jag kände mig malplacerad...
Ylva

2022-02-17 @ 09:16:55
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Hmm vem vill ha en sån snopp ?? :)

Svar: Det är nog mest en kul present...
Ylva

2022-02-17 @ 14:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0