Promenad

Det blev en kvällspromenad idag (ikväll). 
 
Baksidan på läktaren till fotbollsstadion Lagavallen lyste glatt. 
 
Google maps har inte följt mig riktigt rätt... Den säger att jag cyklade 700 meter till Lidl och 1800 meter hem och det är samma väg. 
 
Jag har övat på att vara spontan i pandemin men nu vill jag tillbaka till planering. Helst är jag ungefär tre månader framåt i planeringen, men jag kan bli avundsjuk på maken som inte planerar alls. Ikväll gick han ut med tre kollegor och när jag frågade honom en halvtimme innan vart de skulle visste han inte! 
 
Ur dagboken 920210: Tittade på Irlandsbroschyrer, gjorde mig en godsakstallrik (saffranskaka, pepparkakshus, Dajm, blockchoklad) och lyssnade på Franska bönder. Blev lite gladare men fortfarande hopplöst trött. 
 
(HUR länge firade vi jul egentligen? Saffranskaka, pepparkakshus?)

Kommentarer
Postat av: znogge

Där är man nog väldigt olika. Själv tycker jag om att ha en viss struktur. Passar helt enkelt mig bäst :D
Skönt med en kvällspromenad!

Svar: Jag behöver rutiner. En av vännerna hade glömt att det var hans födelsedag när de bokade så hans fru blev väl inte jätteglad, men gubbarna hade kul. :-)
Ylva

2022-02-10 @ 20:45:34
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Och där försvann min kommentar???

2022-02-11 @ 09:52:40
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Provar igen:

Hmm... Det såg inte ut som du gick raka vägen utan mer lite kors och tvärs :-)

Haha! Din egen kommentar var precis det jag undrade också... Pepparkakshus i februari??? :-D

Svar: Jag cyklade till jobbet, hem, till Lidl och hem och sedan en promenadslinga men inte riktigt så mycket hit och dit som det ser ut. :-) Jag kanske hade karaktär att spara godsaker? :-)
Ylva

2022-02-11 @ 09:53:14
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0