För två år sedan

Tidsinställt inlägg på grund av Göteborgsresa. Här är de äldsta bilderna i min mobil som jag köpte i januari 2020. Jag var i Växjö och visste inte hur bra vi hade det då, innan coronan kom till Sverige. 
 
En installation utanför Villa de luxe. 
 
Utebaren på Trädgård de luxe. 
 
Dålig bild, men det var en fin utställning med olika skålar på glasmuséet. 
 
Ur dagboken 920122: Åsa höll på att glömma nycklar i ett andaktsrum. Jag skrek Garr! åt min underskåpsgranne. 
 
(Vad betyder Garr!? Varför skrek jag så? Vem var min granne? Ingen vet.)

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Roliga bilder! :-)

Många frågor utan svar... ;-)

Ha det toppenbra i Götet!

Svar: Jag fick en nöjeshelg igen! :-)
Ja, minsann, det var mycket frågor på en gång. :-)

Tack, jag har haft så himla roligt! :-)
Ylva

2022-01-23 @ 09:40:45
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Lena i Wales och Spanien

Ja, det finns en tid innan corona och en under och förhoppningsfullt en efter också.
Ha det bra i Götet!

Svar: Vi hoppas verkligen på en tid efter corona och det snart. Tack, det var härligt i Göteborg!
Ylva

2022-01-23 @ 11:40:09
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Postat av: znogge

Ja, så bra vi hade det så och så enkla vissa saker var då. Nu får vi hoppas att det blir en tid efter Covid-19 också.
Ha det så bra i Göteborg!

Svar: Jag undrar om man någonsin kommer att tycka att vissa saker är självklara igen. Jag kommer i alla fall fortsätta att tvätta händerna ordentligt så slipper man andra sjukdomar också. Tack, vi hade jättekul!
Ylva

2022-01-23 @ 18:42:09
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0