Nyklippt

Det här är ingen nyhet för jag klipper mig likadant var tionde vecka, men nu händer det inget här när allt ställs in igen så då får detta vara dagens happening. 
 
Här är jag före klippningen. 
 
Sedan blev det så här, prydligt och fint när frisören fönat det. 
 
När det är nyklippt kan jag sätta det bakom öronen, det är skönt. När det är långt blir det för spretigt.
 
Så långt som möjligt där fram och så kort som möjligt där bak! sa jag och det tyckte frisören var roligt men hon fattar vad jag menar. 
 
Ur dagboken 920111: Jag cyklade och handlade med mammas cykel. Det är inte lätt att frakta hem tio liter mjölk i en sidokorg på cykel på isiga vägar i halv storm men jag lyckades. 
 
 

Kommentarer
Postat av: znogge

Så snyggt det blev!

Svar: Tack! Det är den reaktionen jag vill ha, fast jag har en frisyr som ingen annan har.
Ylva

2022-01-11 @ 20:55:31
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Blev ju snyggt det där :-)

Oj! Ni var verkligen storförbrukare av mjölk!

Svar: Tack! Det var det jag ville höra. :-)
Här undrar jag varför inte pappa åkte och handlade med bilen, så envisa cyklister vi är!
Ylva

2022-01-12 @ 09:25:01
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Lena i Wales och Spanien

Så fint!

Svar: Tack! Jag trivs i den frisyren.
Ylva

2022-01-12 @ 15:54:34
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Postat av: Gunilla

alltid skönt att vara nyklippt så det är en happening :)

Svar: Haha! Ja, det blir ju en happening om man ser fram emot det. :-)
Ylva

2022-01-12 @ 19:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0