Bolmen

Då gör jag ett nytt försök med gårdagens bilder. 
 
Ett nybyggt hus med världens finaste sjötomt! 
 
Vi hittade också en ny strand med fina klippor. Den här ön brukar vara upptagen men nu fick vi vara enamma. 
 
Det regnar långt bort på land. 
 
Apropå tidigare inlägg med en festsal; vi har också en vind som jag nästan glömt bort, inte färdiginredd men här kan man sitta och titta ut genom fönstret. 
 
Ur dagboken 820712: Gick på indianmuseum och gick i afärer. 
 
Ur dagboken 920712: Har inte gjort så mycket idag. Jag har tvättat mina fönster, och det blev jordens skillnad, och så har jag diskat. 

Kommentarer
Postat av: znogge

Vilken lyx att vara ensamma på ön. Den där sjötomten hade jag inte tackat nej till.
Er vind kommer att bli jättemysig när den är klar.

Svar: Det finns en fin strand där större båtar kan ta sig in men jag vet inte varför det var så lite folk ute på sjön. Jag älskar klippor och kullar och vill gärna ha sjötomt. Ja, det blir nog mysigt på vinden.
Ylva

2022-07-12 @ 21:37:27
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa


Antar att ni försmäktade på denna ö utan snus? :-D

Oj! Rena rama hushållsarbetet alltså?

Svar: Som tur var hade vi med oss picknick för annars hade vi försmäktat.
Ja, det var värst vad jag hushållsarbetade.
Ylva

2022-07-14 @ 09:21:49
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0