Färgglatt

Nog för att jag tycker om färger men nu har jag spårat ur lite. 
 
Det är svårt att hitta träningskläder som inte är svarta (som blir för varmt i illande sol), men jag har ett linne i någon konstig lila nyans. Med en sporttopp med cerise detaljer och en neongrön magväska syns jag i alla fall. 
 
Jag älskar rött men nu har jag köpt ett par knallröda byxor som går mot orange och dessutom får jag vänja mig vid 7/8-delslängd. 
 
Ur dagboken 820707: Vi var vid Stilla havet Don skjutsade oss till flygplatsen klockan 11. 
 
Ur dagboken 920707: Skrev till min nya familj i Höfn. Islänningar är så kluriga så alla har olika efternamn. 

Kommentarer
Postat av: znogge

Härligt med lite färg tycker jag och byxorna är snygga. Just den längden uppskattar jag.

Svar: Ja, det är ju kul med färg! Jag tycker fortfarande att de känns för korta och drar i dem, men jag tycker att det är fint på andra med korta byxor så jag SKA vänja mig!
Ylva

2022-07-07 @ 12:22:14
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Färglatt är bra när man är ute i trafiken :)

Svar: Ja, och så spelar det ingen roll att jag tycker att de är fula. Träningskläder ska vara sköna och praktiska. :-)
Ylva

2022-07-07 @ 15:30:04
Postat av: Ama de casa

Läckra brallor!!!

Isländska är ett krångligt språk - inte bara namnen...

Svar: Välkommen tillbaka! <3 Tack, jag blir glad av dem och lite chockad av färgen. ;-)
Já, I´slendskuni är erfidh mál (Ja, isländska är ett svårt språk och det där är säkert inte rätt...).
Ylva

2022-07-08 @ 08:04:10
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0