Första semesterdagen

Jag åt frukost på Café Vildrosen.
 
De har bara öppet när jag jobbar normalt sett så jag får passa på att gå dit när jag är ledig. 
 
Idag har jag simmat över ån, men det var hala stenar på andra sidan så jag gick inte upp på land där. Det var inte alls så strömt som det brukar vara, jag vet inte om det beror på hur mycket vatten de släpper på vid kraftverket som ligger nära. 
 
Jag fick rapport från maken att våra stuggrannar fick sitt nya hus uppsatt igår! Det ska bli kul att se. 
 
Ur dagboken 820701: Sen när Marge kom hem åkte vi till Disneyland det var jättekul först gick vi till tikirum där fanns det leksaksfåglar som sjöng sen åkte vi en djungelbåt där det var plastdjur sen gick vi upp i ett trädhus. 
 
Ur dagboken 920701: Åkte och handlade på Tesco. Köpte mycket och många saker såsom scahmpoo, deodorant, hudkräm och new lip advance from Cover girl that lasts and lasts. 

Kommentarer
Postat av: Lena i Wales och Spanien

Trevlig semester!

Svar: Tack, det har börjat bra.
Ylva

2022-07-02 @ 11:40:32
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Postat av: znogge

Bra start får man väl säga!

Svar: Jag och danska väninnan är mycket nöjda.
Ylva

2022-07-02 @ 22:20:16
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0