Kalle Moraeus

Jag och väninnan är nöjda idag för vi fick med oss männen på två saker; promenad till ett café och Kalle Moraeus i Hembygdsparken. 
 
Utanför älgparken ligger Café am Park och där åt vi fish and chips. 
 
Det här är inte Kalle Moraeus... Förlåt! 
 
Här är Moraeus! 
 
Och här. Kul att det kom mycket folk på sista Sommar i parken, jag var rädd att alla skulle stanna hemma och titta på fotboll. Det var en fin och trevlig kväll! (Okej, våra män hade hellre suttit hemma och druckit öl, men ibland behöver de komma in till stan och vistas bland andra människor.)
 
Ur dagboken 820713: Gick på konst handsverks museum och tittade på presidentens palats. 
 
Ur dagboken 920713: Hjälpte till att måla plankor till uteplatsen. Kletade ner mig. Mest fötterna så det gjorde inte så mycket. 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Älgen ser inte heller ut som Calle... ;-) Vilken härlig kväll!

Det är lätt att kladda ned sig när man målar...

Svar: Det finns ingen älg med på bilderna men du vet kanske att Kalle skrivit en självbiografi som heter Tjur på retur. :-)
Det är omöjligt att inte kladda ned sig när man målar...;-)
Ylva

2022-07-14 @ 09:24:28
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Znogge

Moraeus är absolut inte en favorit hos mig kan jag säga men det är alltid trevligt med liveframträdanden. Kul att ni fick med gubbarna :D

Svar: Det är inte så att jag lyssnar på honom till vardags. Vi har sett honom för tio år sedan och det är kul att få se kända artister gratis.
Ylva

2022-07-14 @ 10:12:08
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0