Pinchos

Det är ostadigt väder och man får försöka ta sig ut mellan skurarna. 
 
Här hann jag cykla ut på stan en sväng fast det var hotfulla moln. 
 
Jag och väninnan hann nästan cykla till Pinchos innan det började regna. Jag drack en Hula huladrink som var som Pina colada och hon fick en Life is a flower med fläder. 
 
Det är kul att man får blanda själv. 
 
Jag går mest till Pinchos för drinkarna och desserterna. 
 
Ur dagboken 820705: Badade i Stilla havet sen gick vi och åt på restaurant. 
 
Ur dagboken 920705: Gick till Rosie. Vi tog en promenad till Matsbosjön som var kall bara att stoppa fingrarna i. 

Kommentarer
Postat av: znogge

Mmm... Det både lät och såg gott ut.
Här har vi sluppit regnet men det har blåst ganska så vassa vindar.

Svar: Där finns något för alla. Det är tråkigt med blåst och förstör när jag vill äta ute, cykla, åka inlines..
Ylva

2022-07-05 @ 21:02:56
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ami

Det såg verkligen gott ut!

Svar: Det är små rätter så man får ta många. Ja, jättegott!
Ylva

2022-07-06 @ 11:29:30
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0