Anders Lundin

Igår hade vi premiär för Sommar i parken i hembygdsparken i Ljungby. 
 
Det är så mysigt med gratiskonserter där och jag och vännerna hade picknick innan. 
 
De små prickarna på scenen är Anders Lundin och hans kompanjon. De spelade kluriga visor med små berättelser emellan. 
 
Ur dagboken 820623: Sen åkte vi till Grand Canyon sen åkte vi till ett hotell och sen åkte vi tillbaka till Grand Canyon och tittade på solnedgången så gick vi och väntade på en buss som kom jättesent.
 
Ur dagboken 920623: Vi hamnade i en tråkig stad där mamma och pappa dumpade oss i två timmar och åkte en tur själva. Vi hade trott att det skulle vara lite mer att se. Åt en lagom misslyckad banana split med gelé i. 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Såg trevligt ut det där - jag gillar Lundin! Han skulle gärna få komma tillbaks till Skansen nu när Sanna lägger av :-)

Grand Canyon är verkligen ett fascinerande ställe. Fast trist att behöva vänta på en buss så länge...

Glad midsommar!

Svar: Ja, Lundin är charmig och får gärna ta tillbaka allsången. Som tur var gjorde han inte det hos oss. Jag hatar när de som driver parken kör upp en mick i näsan på mig och det händer eftersom jag känner dem. ;-)
Ylva

2022-06-24 @ 09:35:30
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0