Frida Braxell

Ikväll var jag på Sommar i parken igen, Frida Braxell uppträdde. 
 
Det kom mer folk senare men det är väldigt många penionärer som går på dessa kvällar. Jag vet inte vad det är för fel på ungdomarna, det är ju jättetrevligt med gratiskonserter! 
 
Jag hade inte hört talas om Frida innan men hon ska släppa sin fjärde skiva i höst. Hon skriver bra texter och har fin röst.
 
Nu kommer resten av bilderna jag inte kunde lägga ut igår. Det här är nog något vikingainspirerat för det ligger bredvid vikingaskeppet. 
 
Här fick jag fundera lite innan jag kom på att det är på Smedjegatan. 
 
Inte för att vi har tåg längre men här låg stationen förr. 
 
Ur dagboken 820629: Tog grejhoundbussen från corncord klockan 9. 
 
Ur dagboken 920629: Lämnade Leeds vid fyra men det tog lite tid att komma ut för att de hade en sån lustig ringväg. 

Kommentarer
Postat av: znogge

Synd att det inte var större uppslutning. Gratis musik borde man inte tacka nej till.

Svar: Jag går på nästan vad som helst som är gratis förutom sport. De har kämpat så hårt för att få ihop ett program som kan passa alla.
Ylva

2022-06-29 @ 21:58:00
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0